Kjøp World of Warcraft The War Within Key. World of Warcraft The War Within Steam PC key prissammenligning
Gjeldende laveste pris for en World of Warcraft The War Within-nøkkel I Norge er Kr 389.52
Gjør deg klar for spennende eventyr, fordi «World of Warcraft: The War Within» er den nylig kunngjorte utvidelsen som tar over Blizzard sin langvarige MMO når Dragonflight nærmer seg slutten. Faktisk er dette den første av tre nye utvidelser som er avslørt for WoW: Worldsoul Saga-trilogien, med påfølgende deler kalt Midnight og The Last Titan.
Dype Underverdener
Alle de nye sonene i The War Within er langt under overflaten av Azeroth. Det burde egentlig ikke komme som noen overraskelse, med tanke på at de siste utvidelsene har antydet at den langvarige MMO-en beveger seg i den retningen hva gjelder historien. Og la oss innse det, det massive sverdet i Silithus har bokstavelig talt pekt oss i retning av denne utvidelsen siden slutten av Legion.
Khaz Algar er hjemmet til de Jordiske, og Dornogal, hovedstaden deres, vil være det nye knutepunktet for spillere under The War Within. Landet er delt inn i fire soner: Isle of Dorn, The Ringing Deeps, Hallowfall og Azj-Kahet. Alle fire har sine egne særtrekk og ser overraskende lyse og livlige ut for underjordiske soner – unntatt Azj-Kahet, som ser forståelig nok mørkt og tømt ut.
Nye Eventyr i Dornogal
Khaz Algars Dornogal er hjemmet til Jordiske og vil være det nye knutepunktet for spillere under The War Within. Landet er delt inn i fire soner: Isle of Dorn, The Ringing Deeps, Hallowfall og Azj-Kahet. Alle fire har sine egne særtrekk og ser overraskende lyse og livlige ut for underjordiske soner – unntatt Azj-Kahet, som ser forståelig nok mørkt og tømt ut.
Nye Eventyr Venter Deg
The War Within introduserer ikke bare nye fangehuller, men også Delves. Dette er en ny type endgame-aktivitet som kan utføres solo eller i gruppe. Disse er ment å være helt separate fra fangehuller og raid, og spillere skal ikke føle seg forpliktet til å gjøre dem hver uke.
Du vil også kunne ta med deg en NPC-følgesvenn, som kan endre seg til hvilken som helst spesialisering du eller gruppen din trenger. Det vil også være forskjellige vanskelighetsnivåer, sjefer å overvinne, og puslespill å løse hvis du vil nå lootbunken på slutten. Disse vil også knyttes til årstider, slik andre endgame-aktiviteter gjør.
En Spesiell Sjanse for Horde-spillere
Hvis du er en Horde-spiller som alltid har hatt lyst til å spille en dverg, er nå sjansen din her: du kan velge hvilken som helst fraksjon når du velger denne nye allierte rasen. Selv om dette kanskje virker rart, må du ikke glemme at vi allerede har hatt hva som i hovedsak er en rasekrysning med Alliansens Void Elves. Jordiske kan også spille som de fleste klasser, bortsett fra Druid, Demon Hunter og Evoker.
I motsetning til de opprinnelige allierte rasene, vil Jordiske automatisk låses opp som en spillbar rase ved å jobbe deg gjennom The War Within-kampanjen. Dette er en stor lettelse for de av oss som måtte male rykte og questkjeder for å låse opp tidligere allierte raser.
Del Framgang med Warbands
Før du blir for opprømt, gjelder dette bare for framgang fra The War Within og Dragonflight-utvidelsene. Du vil kunne velge hvilke alts du ønsker å inkludere i en «Warband», og de vil dele følgende:
- Banktilgang: Du får en større bank – og reagensbank – slik at du ikke trenger å sende gjenstander eller gull mellom altsene dine.
- Berømmelse og rykte: Dette vil bare gjelde for Dragonflight og The War Within for nå.
- Flystier: Alle som oppdages av én karakter, er kjent for de andre.
- Prestasjoner: Disse deles også mellom Warband-alts, selv om det er uklart om det inkluderer de fra tidligere utvidelser.
- Transmog: Kan læres av hvilken som helst karakter, men bare bæres av riktig klasse.
Å bytte hovedperson er en ganske stor beslutning for de fleste, og hvis du har mye framgang når det gjelder rykte eller prestasjoner knyttet til din gamle karakter, gjør det det mye vanskeligere å ta det spranget. Å dele disse tingene med Warbands bør ta stikket ut av å bytte hovedperson.
Velg Dine Helteferdigheter
Hver klasse vil ha flere ferdigheter å tildele når de når den nye toppen av 80. Disse er designet for å gi to forskjellige fokuspunkter for en bestemt klasse. En druide, for eksempel, kan ønske å velge mellom å styrke Treants eller Lunar-evner.
Du kan se et eksempel på hvordan dette vil fungere på skjermbildene ovenfor, selv om de faktiske ferdighetene forventes å endre seg over de kommende månedene mens testing pågår og tilbakemelding blir gitt.
Børst Støvet av Gamle Monter
Drageridning er her for å bli, selv om det vil bli kalt «dynamisk flyvning» når vi forlater Drageøyene. Du trenger ikke samle Drageglyfer for å aktivere det heller, da planen er å ha de evnene som standard.
En av de større problemene med drageridning er at det begrenser hvilke monter du bruker til daglig. Du kan ha en samling på 300 eller flere monter, men hvis du bare kan bruke noen få av dem til drageridning, tar det bort poenget med å samle dem. Heldigvis blir dette adressert, og de fleste av dine gamle monter bør fungere med drageridning i The War Within. I tillegg vil du kunne bruke dynamisk flyvning på eldre kontinenter også.
Hurtigfakta om The War Within
- Nivågrense: 80
- Nye soner: Fire nye soner, alle underjordiske
- Delves: En ny type endgame-aktivitet – solo eller gruppe
- Ny alliert rase: Jordiske
- Warbands: Del prestasjoner og framgang med utvalgte alts
- Helteferdigheter: Velg din vei.
- Drageridning fortsetter: Og evnen vil bli lagt til de fleste monter.